Роль сучасного уроку у забезпеченні розвитку творчості молодших школярів
Мета:
- Забезпечити науково-методичний супровід педагогічних інновацій;
- Удосконалити професійну компетентність через створення системи неперервної педагогічної освіти;
- Забезпечити рефлексивну позицію кожного педагога, взаємодію та відповідальність між усіма ланками методичної роботи;
- Стимулювати мотивацію педагогів до неперервної самоосвіти розвитку творчого потенціалу, надання необхідної допомоги й підтримки у здійсненні неперервного навчання.
Завдання:
- Продовжити вивчення нормативно-правового поля загальної середньої школи, сприяти забезпеченню якісної підготовки вчителя до роботи в школі;
- Поглибити знання та практичні вміння вчителів у реалізації ідей інноваційних технологій;
- Сприяти особистісному та професійному зростанню педагогів, формуванню у них умінь сягнути нових педагогічних цілей, організувати навчальний процес як педагогічну взаємодію,співпрацю,спрямовану на розвиток особистості молодшого школяра;
- Формування навички роботи у стилі інтерактивного навчання, бажання пошуку та використання нових педагогічних технологій;
- Розвивати ініціативу та творчість учителів.
Тематика засідань
Засідання 1
Серпень
Тема: - Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016-2017 р.
Григорян І. П.
- Інструктивні-методичні рекомендації щодо вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової оновлених програм з предметів
Івлєва І. Н.
- Вимоги щодо ведення класних журналів у 1 – 4х класах загальноосвітніх навчальних закладів. Лист МОН України.
Бараненко І. О.
- Робота з новими критеріями оцінювання на 2016 – 2017 р.
Івлєва І. Н.
- Колективне планування виховної роботи на 2016 – 2017 р.
- Організаційні питання.
Засідання 2
Жовтень
Тема: Мотивація учбової діяльності як засіб підвищення якості знань учнів.
Бараненко І. О.
- Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор.
Мєлих Л. В.
- Заради чого вчаться діти.
Джим О. В.
- Формування в учнів позитивного ставлення до навчання.
Світко О.І.
- Анкета «Мотиви навчальної дія»
- Тестування «Спрямованість на здобуття знань, або оцінку»
Івлєва І. Н.
Засідання 3
Грудень
Тема: Діагностика для нас. Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи.
- Методики педагогічного діагностування готовності дитини до навчання в школі.
Філоненко Н. О.
- Зміст, форми і методи пед. діагностики учнів першого класу.
Джим О. В.
- Пед. діагностування навчально-пізнавальної діяльності учнів 2 класів.
Панченко В.І.
- Пед. діагностування навчально-пізнавальної діяльності учнів 3 класів.
Мєлих Л. В.
- Пед. діагностування навчально-пізнавальної діяльності учнів 4 класів.
Тяпкина Н. В.
- Особливості співпраці вчителя початкових класів і сім’ї.
Чутора О.М.
Засідання 4
Квітень
Тема: Організація проектної діяльності сучасного вчителя.
- Педагогічне проектування: сутність, ознаки, характеристика.
Івлєва І. Н.
- Об’єкти педагогічного проектування.
Постельняк Н. В.
- Методичний проект «Педагогічний Еверест»
Всі вчителі;
Засідання 5
Травень
Тема: Від творчого вчителя – до обдарованого учня.
- Формування життєво-компетентної особистості, здатності до самореалізації.
Серебрянська О.С.
- Психологічна підготовка молодших школярів.
Тяпкіна Н. В.
- Сприяння творчого розвитку особистості учнів.
Джим О. В.
- Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів СЗОШ № 6 за навчальний рік.
Івлєва І. Н.
|